خدافظ ؛))

خب دیگه امروز تصمیم گرفتم مث بقیه به بلاگفا اعتماد کنم و برگردم و از اجاره نشینی درآم !!

و البته هر هشت مطلبی که اینجا نوشته بودم رو منتقل کردم اونجا با تاریخش. به همراه نظرات. ببخشید که قبلا ازتون اجازه نگرفتم. ولی انقدر نظراتتون برام با ارزشه که دلم نیومد کپی نکنم!!

پس از این به بعد همونجا در خدمت شما عزیزان می باشم. با تشکر


پ.ن: قبول دارم اینجا مزایای خیلی زیادی نسبت به اونجا داره ولی خب دلبستگیه دیگه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب(مسافرکربلا) دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:12

برعکس تو من دیگه هیچ دلبستگی به بلاگفا ندارم !فقط در همین حد که وبهای قبلیمو مث دفتر خاطرات برام نگه داشته وباز میکنه کافیه ...پس بیام خونه قبلی دوباره؟

آخی عزیزم!!
نه آخه من همه آرشیوم اونجاست... البته غیر از پرشین...
آره دیگه بی زحمت. تا اطلاع ثانوی اینجا آپ نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد