همه دلشوره ی دریا رو میشد،توو مرداب ِ زمین گیر ِ چشام دید...



هر شب


دلم دریای آتیشه


از این بدتر مگه میشه


حال هیشکی توو دنیا


بدتر از حال من نیست...


دردی رو زمین


بدتر از همین


درد تنها شدن نیست... 


پ.ن1: رمز یادتونه دیگه؟!

پ.ن2: آلبوم جدید مهدی یراحی رو پیشنهاد میکنم بخرید. قشنگه.

کاش فرهنگ خریدن آلبوم توی کشورمون جا بیفته بجای دانلود. خرید به معنی حمایت و ادامه ی کار هنرمند مورد علاقمون هست.

پ.ن3: من در جایگاهی نیستم که بخوام پیام اخلاقی و اجتماعی بذارم. فقط احساس میکنم یه وظیفه ی کوچولویی دارم.همین



نظرات 2 + ارسال نظر
زینب(مسافرکربلا) شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:07

رمزو یادمه ادامه مطلبم خوندم .
خیلی حس بدیه اینکه دیگران درمورد آدم چنین فکرایی بکنن خودبه خود به آدم تلقین میکنن یه جورایی.
وب بلاگفاییت باز شد راستی ؟من فک کنم باید از خیر سه تاییشونم بگذرم

درود بر تو بخاطر رمز
آره باز شد ولی اونجا دیگه احساس امنیت نمیکنم. از اینجا خوشم اومده فعلا ؛))

شــقــایـق جمعه 5 تیر 1394 ساعت 13:26

عااالیه ...

اوهوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.